niedziela, 28 października 2012

debiut z McDonaldem

Po raz pierwszy mam przyjemność coś testować. Na poczatku byłam nastawiona sceptycznie, ale pomyślałm co mi tam, nic nie stracę. Tym sposobem trafił do nas taki oto pakiecik
Jest to zestaw 6 książeczek edukacyjnych, które można od niedawna wybrać w McDonaldzie jako dodatek do happy meal'a. Jak dla mnie to strzał w 10.
Jestem zdania, że wszystko jest dla ludzi i wizyty w mandolandzie oczywiście nam się zdarzają. Radocha z upominku po zjedzeniu frytek i mięska jest zawsze ogromna. Tym razem oprócz funkcji zabawowej nasz Stwór może się również czegoś nauczyć. W każdej z książeczek jest pare ciekawostek z danej dziedziny, są też łamigłówki do rozwiązania, a na koniec mamy quiz sprawdzający naszą wiedzę.

Bonusem są też naklejki, które możemy nakleić w specjalnie wyznaczonym w książeczce miejscu, lub w każdym innym, które nam sie zamarzy (my nakleiłyśmy część w zeszyciku naklejkowym, gdzie Lena wkleja wszystkie swoje naklejkowe zdobycze).
Książeczki są o tyle fajnie pomyślane, że skorzysta z nich spokojnie już 3 latek, ale i 8 latek nie powinien się  nudzić.
Gratuluje pomysłu. Liczę na nowe tytuły.
Jestem ciekawa czy Wam wpadły już w ręce te książeczki, jaki macie wrażenia? Ja jestem na tak :)


ps. ale to testowanie fajne :P czemu ja się wcześniej nie zdecydowałam???

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz