niedziela, 7 stycznia 2018

na wyżynach :)

Nasza szalona pieczara, a dokładniej jej poddasze dzieli się na 3 części. Jak już pisałam Wam o tutaj dach nad drugą i trzecia częścią musieliśmy wymienić. Trąba ze mnie straszna,bo dach mamy już od prawie 3 miesięcy, a ja Wam nic nie pokazałam.
Większość prac wykonał sam mr G z pomocą swojego Taty i moim małym wkładem. 
Został wylany wieniec, postawiona nowa więźba, a na nią położony dach. Oprócz tego wzmocniliśmy strop, no i wygląda to tak
To 2 część, a w oddali widać okno części 3. 
Tu przed Wami cześć 3 w całości
O to okno sporo walczyłam, no i jest. Pierwotnie była tam pełna ściana. Widok mamy z niego iście sielsko-wiejski.
Może i wydaje się wąsko, ale te dwie części to blisko 60m2. Także możliwości na aranżacje mamy sporo. Póki co planujemy je tylko ocieplić. Docelowo stworzymy tu łazienkę, co jeszcze... nie wiem. Jestem pewna, że będę dążyć do tego aby jak najwięcej belek zostało widocznych. Jestem w nich zakochana, a Wy lubicie takie drewno we wnętrzach?

Ściana oddzielająca część 2 i 3 cała runie, ale to te za jakiś czas. Póki co bierzemy się za 1 część naszego poddasza.
Tak prezentuje się teraz przejście z części 2 do 1. Część 1 będzie w całości należała do Babiszonków. Plan w mojej głowie już jest, a co nieco z realizacji pokaże niebawem. Ci z Was którzy śledzą mnie na insta już widzieli, że sporo się tam dzieje ;)






1 komentarz:

  1. This is an excellent post I seen thanks to share it. It is really what I wanted to see hope in future you will continue for sharing such a excellent post
    wordpress
    blogspot
    youtube
    កីឡាបាល់ទាត់

    OdpowiedzUsuń