środa, 28 grudnia 2011

Wygrane słodkości

Jakiś czas temu brałam udział w candy u Sharotki
Był to mój pierwszy raz.
Nigdy wcześniej nie brałam udziału w takiej zabawie.
Na dodatek udało mi się wygrać :D
Byłam baaaardzo mile tym faktem zaskoczona.
Słodkości otrzymałam jeszcze przed świętami,
ale jakoś ciągle brakowało czasu aby się nimi pochwalić.
Teraz zamierzam to nadrobić.
W paczuszce znalazłam:

 Książkę - tematycznie bardzo odpowiednią ;P



Przepiękną kartkę z jedwabiem ręcznie malowanym.





Cudne dwa zestawy korali, na które już mam chętną.
Lenka bardzo chce je mieć,
ciągle liczy, że mamuśka ulegnie i sprezentuje jej choć jedne.


Troszkę różowiutkich perełek do własnego tworzenia.
i mój hicior, zakochałam się w nich od pierwszego wejrzenia

Kolczyki guzikowe - są tak proste w formie, a co za tym idzie tak urocze, że się na nie napatrzeć nie mogę.

Chcę tu oficjalnie bardzo Ci podziękować droga Sharotko za te słodkości.
Niespodziewałam się takich cudeniek.
Dziękuje :* 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz