środa, 15 maja 2013

DIY organizacja kabli wszelakich

Wiosna kojarzy mi się z porządkowaniem, odgruzowywaniem i łapaniem oddechu przez nasze wnętrza. Ja właśnie jestem na etapie porządkowania i organizacji. Dziś chciałabym podzielić się z Wami pomysłem na ogarnięcie kabli. Każdy z nas ma ich sporo ładowarki, słuchawki, kable do komputera,  mogłabym tak długo wymieniać. Przeważnie jest to jedna wielka plątanina i zawsze ten najbardziej potrzebny kabelek gdzieś się zawieruszy. Jest na to sposób. Pomysł nie jest mój, widziałam go kiedyś w sieci, ale nie mam pojęcia gdzie.
Potrzebne nam:
kolorowe taśmy
rolka po papierze toaletowym
nożyczki
 Oklejamy rolkę taśmami
 i o takim  miszungu 
 możemy zapomnieć raz na zawsze :)
Korzystam z tego rozwiązania od jakiegoś czasu i jest naprawdę wygodne.
Podoba Wam się ten sposób poskromienia kabliszczy? 
Może macie jakieś swoje patenty na organizacje w domu? Jeśli tak podzielcie się, chętnie skorzystam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz