poniedziałek, 9 lipca 2012

Dala XS

Dopiero co ostatnio pisałam, że czasem COŚ uda mi się wygrać, a tu kolejna wygrana.
Była to dla mnie totalna niespodzianka, bo jakoś mi umknęło ogłoszenie wyników.
Ola miała już mój adres, więc mimo mojego gapiostwa mogła wysłać mi paczuszkę. W piątek mr. G wrócił z pracy z przesyłka w ręku, twierdząc, że to do mnie. hę? do mnie ja nic nie zamawiałam. wzięłam pakunek i stałam trzymając w rekach zamkniętą kopertę odczytałam dane nadawcy i cieszyłam japę. mr. G spytał czy wszystko w porządku, a ja kombinowałam co może być w paczce i czemu? no totalne zaćmienie umysłu w ogóle zapomniałam o jakiejś zabawie. Zrobiło mi się ciepło na serduchu. 
Wygrałam konika Dala XS do kluczy u Al
Lence kUń bardzo przypadł do gustu. Podjęła nawet próbę przywłaszczenia, ale się nie dałam.
Po otwarciu przesyłki to już całkiem popłynęłam. Al przysłała mi ten cudniasty brelok, ale było też coś dla cytuje szanownej 3latki. No w życiu bym się nie spodziewała tak miłego, totalnie bezinteresownego gestu. Lena jak na damę przystało dostała biżu.

odrazu kazała sobie założyć. Potem ściągnąć , żeby nie zbrudzić przy obiadku, a potem spytała: mamuś gdzie jest ta moja fantastycna blansioletka? i nosiła aż do wieczora produkując krótkie charakterystyki każdego ze stworków.


Ja nie wiem co się dzieje. Ten świat oszalał. Tyle dobrego wokół nas, aż sama w to nie wierzę. Na dodatek dziś (w niedzielę, czyli już wczoraj) wieczorowa porą odwiedził nas motyl w mieszkaniu. Tak motyl, żywy, najprawdziwszy, ze skrzydełkami, i to nie 1 a 3. Wlatywały chyba z 5 razy. Siadały w różnych miejscach. Pierwszy raz coś takiego mi się przytrafiło. Czyżbym była szczęściarą?


szczęścia i dla Was!!!!!!!!!!




ps.1  i ciągle z tym szczęściem owady się mieszają, czy to nie dziwne??? owady, a w szczególności motyle mają jakąś symbolikę? kurczę, nie wiem czy mam się bać....


ps.2  Al dzięki Ci kochana jeszcze raz, Ty z reszta wiesz :***************************

18 komentarzy:

  1. bo tak to jest :P
    cieszę się, że prezenta się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. szczesciara,jednak dobra energia przyciaga dobre rzeczy:p
    sprawdza sie .........................................kusiol zostawiam i znikam:*

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Szczęściaro i Dobry Ludziu w jednym :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje!!!! Ładnie się czayna ten tydzień, co?
    Pozdrawiam
    Red

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne te prezenty :) gratuluję ci :)

    A z tym szczęściem ponoć jest tak, że świat Ci je odbija.... zrobisz coś dobrego i puścisz w świat... świat Ci to zrekompensuje i odbije je z powrotem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no cudna ta odbijanka. tak mogę "grać" cały czas hy hy hhyy

      Usuń
  6. Jaki dobry początek tygodnia, tylko się cieszyć :)))
    Konik od Al superaśny, no a biżu w sam raz dla takiej młodej damy ...hihihihi
    Wszystkiego dobrego na cały tydzień.
    buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. cieszę się jak głupia.
      siedzę i gęba mi się cieszy
      zmywam i gęba mi się cieszy
      odkurzam i gęba mi się cieszy
      humor mam MEGAŚNIE cudny.
      Dobrego tygodnia Olgo :*

      Usuń
  7. Fantastyczny ten konik...i bransoletka - fiu, fiu...w sam raz dla małej modnisi:))))
    A motyle jaką mają symbolikę??bo nie mam pojecia....Buuuziaki dla was:***

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no właśnie ja też nie wiem czy mają. myślałam, ze Wy wiecie

      Usuń
  8. kocham biżu na małych Damach!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też :D
      Lenka coraz częściej się stroi. zakłada bransoletki i korale. ostatnio bardzo ważny jest również zegarek

      Usuń
  9. Nam ostatnio wtargnął do sypialni z 10 centymetrowy konik polny!! Kurcze to nie to samo co motyle, ale jednak wolę, aby mój pokój był wolny od nieplanowanych wizyt przybyszów :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie konik to nas jeszcze nie nawiedził. zgadzam się z Tobą, że lepiej aby dom był wolny od nieplanowanych gości.
      ps. wracaj do zdrowia kochana :*

      Usuń
  10. Skasował mi się post.. wrr
    Gratuluję wygranej :-)
    Fajny ten konik i ta bransoletka

    OdpowiedzUsuń
  11. piekna bransoletka... jak się dużo dobrego daje ludziom, to dobro zawsze do nas w wraca, czasami w postaci "owadziej"

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratulacje, kochana! Dobro spotyka dobrych ludzi :)

    OdpowiedzUsuń