piątek, 20 lipca 2012

uprzejmie donoszę

Dziś wpadam tylko na chwilę, przelotem. Jestem zmęczona po baaardzo fajnym dniu (o tym następnym razem), ale muszę dać Wam cynk o świetnych koszulkach polo w lidlu za bagatelną kwotę 12,99 za dwupak!!!!! Są 4 zestawy do wyboru. Na zestaw zawsze składa się jedna koszulka pasiasta, a jedna gładka. Elementem wspólnym jest kolor niebieski. Wersja dla chłopców to wspomniany już niebieski z piękna trawiastą zielenią, u dziewczyn niebieski łączy się z różem.
Jak je zobaczyłam to wiedziałam, że kupuje i już. Są proste i z cudownej mięsistej bawełny, obecnie to rzadkość. 
Większość ciuszków dziecięcych jest maksymalnie przekombinowana, ja osobiście tego nie cierpię. Kupiłam od razu w 2 rozmiarach czyli razem 4 sztuki. Była jeszcze wersja z różowo niebieskim pasiakiem i różową koszulką, ale jakoś mnie nie urzekła. Mam nadzieję, że komuś z Was przyda się ten cynk :)

dobrej nocki

13 komentarzy:

  1. Lidl ma świetną ofertę. Ostatnio kupiłam dla siebie dwie piżamy i jestem mega zadowolona. Wczoraj kupiłam Kubie japonki ze spidermenem i sa super, lepszę od firmowych, które mierzył, bo tamte jakieś szerokie, niewymiarowe...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To prawda coraz częściej znajduje tam rzeczy godne uwagi.

      Usuń
  2. hihihihih:)
    moja Mimolina dostała je od mojego Taty:)))))

    są fajowe, do kiecki, jak sie mogę tylko domyślać, bo MImol ma alergie na spudnicopodpbne no i do leginów wyglądają si. A tkanina jest bdb jakościowo:)


    Buchale dla pięknych Dam:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz a ja to bym chciała Lenie ubrać w jeansy z paskiem i nonszalancko zatknięta koszulką, a jej tylko kiecki w głowie.
      całuskolce

      Usuń
  3. lubimy ciuszki z Lidla, ale dla naszego Malca polo się nie nadają zw na kołnierzyk, a poza tym troche krótkie robią te pola(nie sądzisz?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wrażenia z krótkich na mnie nie zrobiły. zobaczymy jak będzie w użyciu, właśnie kręcą si w pralce :D

      Usuń
  4. Fantastyczne:)))Nie przekombinowane-tak jak mówisz:))))

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajnie wyglądają, cena noo całkiem atrakcyjna. Szkoda , ze ja tu Lidla za bardzo nie mam w pobliżu :(.
    M.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie wiem czy wiecie ale jak zatankujecie 20 litrów paliwa na stacji Shell to dostajecie kupon rabatowy do Lidla za 15 zł.
    Pozdrawiam
    Red

    OdpowiedzUsuń
  7. hehe no mnie się akurat nie przyda, chyba, że maja też w rozmiarze 36 ;-)
    Ale myślę, że sporo dziewczyn skorzysta :)
    Za to czekać będę z niecierpliwością na kolejny wpis o tym cudownym dniu :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajowe ale narazie nie kupuję, bo moja gadzina ma już tyle ciuchów... A może się skuszę??? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. uprzejmie donoszę, że lidlowe polówki są niezniszczalne:)
    mój małżonek wyniuchał te polówki w lidlu ładnych kilka tygodni temu i nasza Lu nosi je dosyć często, prane są na okrągło, żaden odplamiacz im niestraszny. mi akurat średnio się podobają, więc Lu głownie po domu i ogrodzie je nosi, a to prawdziwy poligon dla ubranek, bo moje dziecko fartuszki toleruje tylko w żłobie:)

    OdpowiedzUsuń
  10. mam też te koszulki i dla Luśki i dla Jaśka :) z tym że niestety dostał nam się ten drugi zestaw - niebiesko różowe i różowe. a ten co masz Ty podobał mi się bardziej. i ja jeszcze chciałam w rozmiarze 92, te własnie co masz Ty - biało-różowe i niebieska dla Jasia :) no bo co - chłopiec też może w koszulce w biało-różowe paski a mnie się dla chłopca bardzo podobają polówki w paski. ale zanim się zdecydowałam już ich nie było u nas.

    ma więc jaś większe : niebieską i zielona. a luśka różową i niebiesko różową.

    a Twój blog jakiś problematyczny jest - jako jedyny z wszelkich otwieranych przeze mnie blogów, ładuje się dłuuuugo i powoduje chwilowy brak odpowiedzi przeglądarki...

    OdpowiedzUsuń