środa, 4 lipca 2012

"własnopłucnie" :P + EDIT

Ja naprawdę nie jestem normalna. Powiedzcie sami któż inny wpadłby na tak genialny pomysł, żeby rozłożyć dzieciom basen w domu???? chyba tylko ja w akcie ogromnej desperacji


Dziewczyny w 7 niebie. Radochy ogrom, wody w pokoju też ale co tam, się wytrze nie?
Basen żabkowy zakupiony na działę, ale że jeszcze nie miał okazji tam dotrzeć czekał w domu. Nie mogłam na to pozwolić. Dziewczyny wykończone gorącem, a basen leży pod nosem bezczynnie, o nie. Wzięłam delikwenta nadmuchałam "własnopłucnie", urobiłam się po kokardy, ale co tam.
Widok dziewczyn ochoczo taplających się w wodzie BEZCENNY!!!!
to nadawałam ja BigMama :P

EDIT:
-khadija- swoim komentarzem zasiała w mojej głowie niepokój. już leżałam w łóżku, a myśli zaczęły mnie atakować, więc wstałam i jedną fotę usunęłam jedną przycięłam i myślę że teraz mogę spać spokojnie...chyba, jeśli nie to dajcie znać

40 komentarzy:

  1. haaa ale zdjecie zaczepiste:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja wpadłam na podobny pomysł 3 lata temu.
    Dziecko było bardzo zadowolone :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Anetko jak fajnie że w końcu jesteś :D
      to że Ty tez wpadłaś na taki pomysł oznacza, że ja jetem całkiem normalna, czy że obie jesteśmy zdrowo pokręcone???

      Usuń
    2. Obie jesteśmy pokręcone , to oczywiste :-)

      Usuń
  3. to musisz się uśmiechnąć do mojego mr. G to on go dla Babiszonków upolował za bagatelną kwotę 20zł :D

    OdpowiedzUsuń
  4. No na to bym nie wpadła...ale powiem szczerze, że pamiętam jak byłam mała i jeździłam do cioci na wakacje to miałyśmy rozłożony basen na balkonie:) Też dobry pomysł:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja za małolata o basenie mogłam tylko marzyc za to duża miska z woda na balkonie sprawdzała się całkiem dobrze

      Usuń
    2. ja mialam duza miska z woda w kuchni zeby sie pluskac albo na placyku wystaiona pod oknem:P

      Usuń
    3. mojej córce starszy brat pokazał jak łatwo nalać wodę do bidetu i też się chlapie a później nie potrafi utrzymać równowagi na mokrej posadzce
      dziewczynki przesłodkie masz Magda

      Usuń
    4. popłakałam się ze śmiechu. jak widać każdy radzi sobie jak może byle się ochłodzić :))
      zaradna ta Twoja Ania

      Usuń
  5. pomysł świetny ale takich zdjęć bałabym się wklejać w sieci...chodzi o bezpieczeństwo!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. kurczę dziecięce pośladki to też może być za dużo??? ten świat oszalał Khadija proszę uświadom mnie jeśli ja o czymś nie wiem będę wdzięczna. Nie chciałabym narobić jakiejś kaszany.

      Usuń
    2. Twój spokojny sen i bezpieczeństwo Szkrabów najważniejsze.Cieszę się,że mogłam uświadomić.Dobranoc

      Usuń
    3. A no... już w poprzednim poście zwróciłam uwagę, że wkleiłaś fotki Lenki bez kostiumu w basenie - ja jednak takich unikam... pomysł świetny, ja raz rozłożyłam basen na cały pokój, ale nie odważyłam się napełnić go wodą ;))) miał jednak dmuchaną zjeżdżalnię i Noemi ochoczo z niego korzystała (Estery wówczas jeszcze nie było) ;)

      Usuń
    4. no niestety Lena jest taki szogun express, że ona nie ma czasu na zakładanie stroju. na fotkach z poprzedniego postu nic nie widać, czy się mylę???

      Usuń
    5. Magda ja się wpisuję w rozmowę. Mam zajoba na punkcie prywatności. Pewnie dlatego mam opory żeby zamieszczać zdjęcia swoich dzieci w sieci. Poza tym ci co mnie znają wiedzą, że mam tendencje do tworzenia scenariuszy kryminalnych, na romantyczną komedię czeka się u mnie kilka lat:) Dla mnie co drugi to złodziej, co trzeci pedofil albo zboczeniec. a mówi się, że mierzymy ludzi włąsna miarką :))))

      Usuń
    6. wiecie co przetrzepuje all i kupie dziewczynom po 3 stroje żeby zawsze jakiś mieć pod ręką obojętnie czy na farmie czy w domu czy na działce. po co kusić świrów

      Usuń
  6. Jesteś super, bigMAMA :) Uwielbiam to powiedzonko: urobiona po kokardy, kojarzę z serialem "Przepis na życie", oglądasz? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a oglądam i owszem :) ale powiedzonko gdzieś w sieci znalezione, nawet nie wiem gdzie. z serialu w ogóle go nie pamiętam

      Usuń
  7. BigMama jesteś wielka :D Mokra podłoga w salonie = szczęśliwe dzieci :) ach!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no gdybym była mniejsza to bym razem z nimi tam siedziała hy hy hyhyy

      Usuń
  8. Asiu miód na me serce :**

    OdpowiedzUsuń
  9. Mamulq!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    JESTEŚ G E N I A L N A !!!!!
    i tak sobie pomyślałam od razu o ziemie:)))) :D:D:D:D:D
    o bałwanach w pokoju.......

    Podoba mi się :)) hehhehehhehehehhe


    Moja Ty mądra głowizno:)
    Ukochulki dla cudnych trzech dam:*******

    Ciocia Megula

    OdpowiedzUsuń
  10. Szalona z Ciebie mama:)
    Ja swojej Zuzi basen rozkładam na balkonie, ale tylko wtedy, kiedy nie ma sąsiada mieszkającego pod nami:) Na szczęście teraz, gdy są te upały, nie ma go:)
    Pozdrawiam:)

    P.S.
    Śliczne te Twoje dziewczyny:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to macie fuksa że wyemigrował :D
      ja usłałam podłogę ręcznikami i dałyśmy radę.
      pozdrawiam

      Usuń
  11. super pomysl..pozdrawiam ania

    OdpowiedzUsuń
  12. Jesteś szalona - mówię Ci!!! Dzieciaki mają szczęście, że trafiły do takiej zwariowanej i fajnej rodzinki:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz ja się troszkę boję że im się to wariactwo udzieli i ten okres dorastania może być u nas nieco ekstremalny ;P

      Usuń
  13. hahahahaha...basen jak basen ale z wodą;))) jesteś niesamowita...my cały dzień w wannie woda;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Justyś a co to za radocha mieć basen bez wody??? no bo według mnie żadna. to tak jakbym im dała lizaki i kazała lizać przez papierek.
      Opcja z basenem u nas się bardziej sprawdza bo mamy do dyspozycji większa powierzchnię. w wannie musiałabym Kikę cały czas trzymać a ona uwielbia nie być ograniczana. w basenie robiła co chciała. leżała na brzuchu plerach, robiła to na co miała ochotę.

      Usuń
  14. Ale dziewczyny podobne do siebie ;-)
    Basen w pokoju to dobry pomysł - wszystko z Tobą ok :D
    My zjeżdżaliśmy w dzieciństwie na sankach ze schodów - to był dopiero hatrdcore :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. OMG na sankach ze schodów???? ciesze się, że nic się nie stało i jesteś z nami :DDDD

      Usuń
  15. Basen w domu, to świetny pomysł! Dzieci mają taką samą radochę, a przynajmniej nie duszą się w tym skwarze.. Sama podobny pomysł rozważałam, ale póki co skończyło się na chlapaniu w wanience :) Gratuluję wydolności płucnej i pozdrawiam ciepło Twoje dwa Szczęścia :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moja wydolność bardzo miło mnie zaskoczyła jako byłą palaczkę(było się młodym i głupim).
      wanienka jest dla naszej ekipy za mała.
      ściski dla Was :*

      Usuń
  16. mozna nalac wody do wanny..

    OdpowiedzUsuń
  17. A tej starszej to moznaby jakies majteczki zalozyc...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fajnie, że mi na to pozwalasz :D
      bałam się jej je założyć bez Twojej zgody.
      a stój kąpielowy tez mogę?
      ps. ciesze się że jesteś. nikt mnie tak nie rozbawia

      Usuń
    2. aaaa a jesteś kobieta czy mężczyzną, chciałabym wiedzieć jak się mam do Ciebie zwracać.

      Usuń