czwartek, 5 lipca 2012

motyle, robale i inne drgonflaJe

Czasem zdarza się taki cud , że COŚ wygrywam.
Dziś chciałabym się pochwalić tym co wygrałam ooooo tu. Zapisałam się w ostatniej chwili. Takie motyle i inne dragonflaJe marzyły mi się od dawna. No i teraz są :D
Nie potrafiłam się zdecydować, które obrazki wybrać. Ostatecznie, jestem mega zadowolona :D
Ola zrobiła mi jeszcze czadowa niespodziankę. W przesyłce znalazłam jeszcze napis dom. Aż mi się ciepło na serduchu zrobiło. Nie jakieś lovy, hołmy, czy inne chici, tylko po prostu dom. Jak dla mnie BOMBA. Pośród zalewu tych wszystkich zagranicznych napisów to dla mnie prawdziwa perełka.
Olciu dziękuje Ci z całego serducha :D
ściskam lofciam całulkuje :*********
dziękuje za tyle radości.
Te prezenty od Oli to kolejny motylkowy element wcześniej nabyłam śliczną poszewkę u Lucy.
Mówię Wam co ta dziewczyna wyprawia. Ja kocham takie nie przekombinowane tworki. Zajrzyjcie do niej, ja się kocham jej twórczości.
Pod wpływem tych moich insektowych zbiorów zachciało mi się jeszcze i wyprodukowałam sobie robale. 
Takie dwa niewinne żuczki.
Mój mr. G stwierdził, że nigdy nie przypuszczał, że będzie pod jednym dachem z robactwem mieszkał :P

17 komentarzy:

  1. Mdziu gratuluje wygranej, świetny wybór!!! piękne motylki i inne;)co do napisu masz rację, wszędzie homy itp...a Twój jest taki niespotykany, dziwne trochę...
    U Lucy bywam, zgadzam się całkowicie że piekne rzeczy tworzy;))
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  2. a ja dostałam dragonfaja (tego co masz w środku) mój dragon ma klonową ramkę pikna R zrobił, ale czeka na oszklenie i dokupienie ram do kolekcji. Muszę sobie jeszcze kilka robaczków dodrukować, bo zakryją moją wielką dziurę w ścianie :)
    a ja dostałam love :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. widzisz, bo Ola Ciebie lovuje,
      a w moich myślach czyta i domem mnie obdarowuje :))))))))

      Usuń
    2. Dla każdego coś odpowiedniego Kochane! ;))) Ściskam i ogromnie cieszę się, że jesteście zadowolone :)!

      Usuń
    3. polecam się na przyszłość :D

      Usuń
  3. ja wygrałam w Auchan talon za 100 zł na zakupy:) pewnie przez kolejne 40 lat nic nie wygram:)
    bardzo ładne ramki i robactwo też

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam coraz więcej szczęścia :D
      zaczęło się od bonu na 100 PLNów do I. i od tego czasu spotykają mnie różniste małe i duże radości.

      Usuń
  4. naprawde wygralas wszystkie motyle:P
    ale fajnie gratuluje!!!!!!!!:)
    szczesciara hiiiii.......... kuskuje:******

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no mogłam wybrać 3 Ola była mega cierpliwa i wyrozumiała dla mnie ale taki wybór a one wszystkie cudne. naprawdę ciężko było.
      trzymej se szwarna dziołcho ;P

      Usuń
  5. Widziałam że wygrałaś....suuuuper są...ale te żuczki-no jakoś bym sie ich bała....hehe...i DOM jak to dom -piękny:))))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to chyba Lenka już ciągnie z mojego wariactwa, bo zażyczyła sobie takie w swoim pokoju i ma, a jakże w wersji nieco mniejszej, bo tylko a4 moje to a3

      Usuń
    2. Dobrze niech się dziecko nie boi robactwa no nie szkodliwe za bardzo....jak ktoś sie potrafi z nimi obchodzic...ja mam jakieś uprzedzenie...ale tych ważek i motyli to Ci zazdroszczę:)))0

      Usuń
  6. Gratuluję wygranej :) Fajne robale ;) też tak lubię :) Pozdrawiam cieplutko:)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne robaczki,gratuluję,może kiedyś i aj coś wygram heh ;) buziaki

    OdpowiedzUsuń
  8. Aaaa! I chciałam dodać, że tortilla czeka na Ciebie :D http://rikikikizmieniaswiat.blogspot.com/2012/07/dietetyczna-tortilla-na-zyczenie.html

    OdpowiedzUsuń
  9. a tam! Takie robale to chyba przeżyje.
    Są świetne :) I super się wpisują w klimat miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. klimat miejsca, hmmm szczerze mówiąc nie mam pojęcia jak mój klimat się nazywa. w ogóle to ma jakaś nazwę? trudno mi to samej określić.

      Usuń