piątek, 27 lipca 2012

nareszcie...

taaak nareszcie jest tak jak lubię. Ciepło lecz nie za gorąco. Jakby tego było mało to mr. G od poniedziałku ma urlop, więc korzystamy ile się da. Domyślacie się jak? nie?!???!? My po prostu działkujemy :D
(uprzedzam, że post jest dla wytrwałych ;p)









Podlewamy...
Plewimy...
Grillujemy...
po prostu jesteśmy RAZEM








Kinia pokochała huśtawkę miłością ogromną









Oczywiście w drodze powrotnej tworzymy kolejny rytualny bukiet









Czasem leniwie, czasem pracowicie....
Lenka twierdzi, że CZADOWO

















Upragniona chwila relaksu z tatusiem


















13 komentarzy:

  1. Ale zaczepiste foty!!!!!!!!!!
    normalnie byczycie sie na dzialce,czadowo:P
    no to kusiole :******** i milej laby na dzialce
    (ach takim to dobrze:P:):*************

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj byczymy ile się da. a zbyt wiele się nie da, bo ogrom pracy tam mamy

      Usuń
  2. Po Lenkowemu: CZADOWO!!! spedzacie czas;) też tak lubie;)
    Świetne zdjęcia Madziu;)
    Miłego dnia

    OdpowiedzUsuń
  3. cudowne foty, ja wytrwałam i chcę jeszcze!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajne fotki , też chcę więcej :-)
    Czas spędzony razem - bezcenny :-)
    Mi też przydałby się wypoczynek , mam nadzieje że w sierpniu się uda coś odpocząc.
    A jeszcze jedno cudowne masz córcie :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pozytywne zmiany widzę :D I ten hamaczek! Mój się kurzy w skrzyni od kilku lat, bo nie mamy kompletu drzew w stosownej odległości :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale Wam fajnie!!! Dziewczyny wyglądają na bardzo szczęśliwe. Tata zresztą też :) Służy Wam to cudne miejsce!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jesteśmy sami sobie panami robimy co chcemy i jak chcemy. jak to mówi Lena poprostu jest CZADOWO.

      Usuń
  7. Jest czadowo-pozwolę sobie zacytować Lenkę:))))Super zdjęcia..fajnie się ogląda...roześmiane buzie...pełnia szczęścia:))))
    Zajrzyj do mnie...mam słodkości....z błędem co prawda ale zawsze:P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oj dziewczyny wykorzystują okazje i szaleją na całego. zarówno pozytywnie z uśmiechami na gębusiach ale furie też są bardzo ekspresywne.
      na słodkości zaraz pedzę

      Usuń
  8. na działce się dzieje, ale do końca jeszcze daleka droga

    OdpowiedzUsuń
  9. Taki odpoczynek uwielbiam najbardziej, cudaśne fotki, i świetny hamak, moje marzenie teraz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękne zdjęcia, pełne radości i śmiechu :) Cudnie!

    OdpowiedzUsuń